Crème de la crèma

Scale-up

Een warme kop koffie en een moment van rust? Creme De La Crema is the place to be.

De winkel wordt gerund door barista Michael Van de Moortel en zijn vrouw Cynthia Jacobs, ontwerpster van accessoires en allerhande interieurobjecten. Samen laten ze hun passie en het respect voor vakmanschap, producten en natuur samensmelten in een magische plek, coffee lab Creme De La Crema.

De setting is een eigentijds ‘koffielab’ éen galerie met een advies- en opleidingscentrum voor vele liefhebbers van vakmanschap en ‘specialty’ koffie.

Crème de la crèma
Crème de la crèma
Crème de la crèma

Onze input

Fastbranding kreeg de opdracht om een duidelijke en gestructureerde website te bouwen. Die site moest het verhaal achter Creme De La Crema mooi over brengen en tegelijk een mogelijkheid bieden om hun speciale koffie en andere producten online te verkopen.

We vertaalden de gedachten en elementen van het levensverhaal van het duo zoveel mogelijk en lieten het in een mooi geheel samenkomen. Een geheel dat bezoekers begeleidt en uitlegt wat er te ontdekken valt.

Bij het bouwen van websites begint Fastbranding met het vastleggen van een goed gekozen sitemap. Die vormt het raamwerk van het hele uiteindelijke resultaat. Van daaruit bepalen we verder welke onderwerpen opgenomen moeten worden. Uw website is uw online visitekaartje, dus u moet ze zowel inhoudelijk als uiterlijk goed onderhouden.

Naast de overtuigingsfactor voegt de combinatie met een webwinkel een extra verkooppunt toe. Via de virtuele webwinkel kunnen mensen hun producten bestellen zonder zelf in de winkel aanwezig te zijn. Dit kan erg gunstig zijn voor koffieliefhebbers die te ver van het koffielab wonen of de tijd niet vinden om langs te komen.

Want to start up your own business? Contacteer ons
Want to start up your own business? Contacteer ons